tiistai 4. heinäkuuta 2017

MacBook Air: Intoa bloggaamiseen ja opiskeluun

Eilen postisetä toi minulle intopiukeana odotetun paketin: MacBook Airin. Tiesin, että se saapuisi päivän aikana, mutta vasta illalla. Oli pakko odottaa koko päivä. Nyt se on minulla, uusi kone, jolla pääsen bloggaamisessa ja opiskelussa kunnolla vauhtiin. 

Heti ensi kättelyssä lataukseen lähti lightroom, täytyy opetella käyttämään sitä. Jos jollakin on vinkkejä lightroomin käyttöön niin otan niitä mielelläni vastaan. Seuraavaksi täytyy ostaa office-paketti, joka sisältää powerpointit ja tekstinkäsittelyohjelmat.


Tätä ennen minulla on ollut käytössä muunmuassa acer ja hp pavilion. Nämä on olleet niin hitaita minun käytössäni. Olen menettänyt kärsivällisyyteni noiden kanssa niin monta kertaa, etten edes osaa sanoa montako. 

Olen kuullut ja lukenut MacBookeista pelkkää hyvää. Ovat tehokkaita ja nopeita ja hinta laatusuhde kulkevat käsikädessä. Ovat luotettavia ja hyviä. 

Nyt kone on minulla ensimmäistä kertaa käytössä ja olen todella tyytyväinen ! Niin nopea ja ennen kaikkea laadukas. Keveys on iso plussa, konetta voi kantaa mukana minne ikinä menetkin. Itse pystyn nyt kantamaan konetta mukaan vaikka kouluun !

Olen monesti vältellyt koneelle menoa, koska melkein aina joudun menettämään hermoni. Ikinä postauksen kirjoittaminenkaan ei mennyt niinkuin suunnittelin, aina joku ohjelma (tai koko kone) bugitti. 


Nyt voin hyvillä mielin tulla koneella ilman että joudun miettimään tuleeko kohta joku häiriö. Nyt netti toimii nopeasti niinkuin haluan, nyt ohjelmat pyörivät niinkuin haluan. 

Uskon todella, että MacBook Air oli hyvä ostos ja nyt voin hyvillä mielin odottaa myös opiskeluiden aloittamista. Onhan minulla nyt nopea ja laadukas kone koulutehtävien tekemiseen. Suosittelen !


Lukisin mielelläni mikä kone sinulta löytyy, minkälaisia kokemuksia, plussia ja miinuksia ?

LIGHTROOM vinkit myös kommenttikenttään <3


Susanna

6 kommenttia:

  1. Itsellä myös hidas hp ja pidempään on ollut tarkoitus hankkia uusi kone jossa lightroomin kanssa voisi leikkiä. Jään mielenkiinnolla odottamaan josko tulisi vinkkejä��

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää macbook on 1000x parempi kuin hp. Suosittelen ! On hintansa arvoinen. Olen todella tyytyväinen hankintaan. Itse myös odottelen vinkkejä lightroomin käyttöön. Äsken ensimmäistä kertaa vähän kokeilin ja olen niin amatööri että huh huh.

      Poista
  2. Lightroomiin sellainen vinkki että lainaa kirjastosta tai osta omaksi Pekka Potkan LR kirja ( http://www.adlibris.com/fi/kirja/photoshop-lightroom-6cc-valokuvaajille-9789522911230 )

    VastaaPoista
  3. Multa löytyy Macbook Pro eikä paluuta oo! Töissä taistelen päivittäin Acerin Windows-koneen kanssa mutta kotona omalla läppärillä ei oo mitään ongelmaa :)

    VastaaPoista
  4. mä haaveilen tästä koneesta mutta mun tili ja piheys ei oo ollu vielä samaa mieltä asiasta.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haaveilin pitkään, monta vuotta ! Nyt sit päätin hommata vaikka kauhistuttikin ! 🙈🙈

      Poista