torstai 22. kesäkuuta 2017

Happy birthday princess.

Kun synnyit, olit täydellinen. Tänään sinä olet 4-vuotias ja olet edelleen täydellinen ja tulet aina olemaan. Meidän kaikkien ihana hymyilevä, nauravainen prinsessa. 

Olet itsepäisin ja temperamenttisin tyttö kenet tunnen, silti olet täydellinen. Osaat pitää puolesi ja tiedät tasantarkkaan mitä haluat. 


Et tyydy olemaan kakkonen tai vaan hyvään, havittelet aina täydellisyyttä, ei sinun tarvitse. Olet aina täydellinen teit mitä tahansa. 

Silloin kun otat minua todella kovasti hermoon, olet silti se äidin täydellinen pieni prinsessa. Minulle saat huutaa ja kiukutella niin paljon kuin sielu sietää, rakastan sinua silti AINA. 


Yhdessä ollaan koettu ilot ja surut. Yhdessä ollaan oltu aina siitä lähtien kun aloit kasvamaan mahassani ja olit vain pienen pieni ihmisen alku. Yhdessä ollaan opittu elämään. 

Ollaan kiukuteltu yhdessä jo neljä vuotta, ollaan naurettu ja tehty vaikka mitä kivaa. Näitä yhteisiä vuosia on meillä edessä vaikka kuinka ! 


Ollaan koettu iloisia asioita ja niitä ikäviäkin. Me selvitään kaikesta, yhdessä. Mitä vain elämä tuokaan minun täydelliselle esikoiselle, olen sinun tukenasi, olen aina sinun käytettävissä. 

Paljon onnea meidän ihanalla, täydelliselle 4-vuotiaalle <3


Susanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti