maanantai 6. helmikuuta 2017

Aikuisten kaverikirja

From Oona to you-blogin Oona haastoi kaikki verkostolaiset vastaamaan aikuisten kaverikirjaan ja päätin tottakai ottaa haasteen vastaan. 


Nimeni on: Susanna

Jotkut tosin kutsuvat minua: Suskiksi

Olen syntynyt vuonna: 1993, eli olen siis mielestäni: 23-vuotias.

Lapsuuskotini langallinen numero: haha, mietin hetken, että mikä langallinen numero. Tajusin, mutta en todellakaan muista.

Pienenä olin varma, että minusta tulee: Eläinlääkäri tai opettaja. 

Mutta isona minusta tulikin: Kolmen pienen lapsen äiti, joka ei ole vielä valmistunut lähihoitajakoulusta.

Täydellinen puoliso: Huomioon ottava, luotettava, kunnioittava ja aidosti toista rakastava. 

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Nukkuisin enemmän, ottaisin enemmän omaa-aikaa ja tekisin lasten kanssa enemmän jotain spesiaali juttuja.

Harrastan nyt: Bloggaamista. Tällä hetkellä voimat ja aikataulu ei riitä muuhun. 

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Antti Tuiskua. Sitä kuuntelen kyllä muutenkin.

Noloin teeveeohjelma josta pidän: Salatut elämät ? En tiedä onko tää nolo, joidenkin mielestä ainakin. 

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Nuudelikanawokki

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Joku synnyttää telkkarissa.

Lapsuuteni lempilelu: Mollamaija, se on vieläkin vaatekaappini ylähyllyllä. 

Lempilelu nykyään: Järjestelmäkamera !

Salainen paheeni: Piereskelen kaupassa ja lähden karkuun. :¨D

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: NO .. kaivan ajaessani nenää ja luulen, ettei muut huomaa. 

Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: ELÄ TÄSSÄ HETKESSÄ. 



Susanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti